Odwiedziło mnie już:

sobota, 31 grudnia 2011

Lista Marzeń

Kiedyś, jak skończyłam karmić Mateuszka i zaczęłam się odchudzać dietą, która miała być skuteczna a jak zwykle okazała się fiaskiem, zrobiłam sobie listę rzeczy i czynności, które będę mogła zrobić, udowodnić, jak już schudnę. Pomyślałam że przepiszę ją z kartki na ekran... może mój pomysł komuś się spodoba, ale mnie ta lista strasznie motywuje w ciężkich chwilach i nie tylko. Bo przyznam, że na diecie Pana Konrada nie miałam jeszcze ciężkich chwil :)

LISTA MARZEŃ:

1. Założę obrączkę i pierścionek zaręczynowy.
2.Wejdę znów w moje ubrania sprzed ciąży.(w niektóre już weszłam :)  )
3. Będę mogła kupić nowe, modne i piękne ubrania.
4. Przestaną mnie boleć kolana. (zrealizowane, już nie bolą)
5. Będę sprawniejsza fizycznie.
6. Łatwiej znajdę pracę - JUŻ ZNALAZŁAM!!!!!!!!
7. Kiedy mój synek Mateusz zacznie chodzić, będę mogła za  nim biegać bez zadyszki.
8. Nikt więcej nie powie mi że "mam masę i kawał cielska"
9. Będę mogła wybierać w ubraniach a nie jak do tej pory szukać największego w sklepie z dużymi ciuchami.
10. Mój synek nigdy nie będzie wstydził się przed kolegami, że ma grubą i tłustą mamę.
11. Będę podziwiana przez znajomych.
12. Będę motywacją dla wszystkich tych grubasków, którzy już stracili wiarę tak jak ja, w to że można schudnąć i nie czuć głodu.
13. Nigdy żaden lekarz nie będzie patrzył na mnie z politowaniem.
14. Pokażę wszystkim tym, którzy stracili wiarę w to że schudnę że POTRAFIŁAM TO ZROBIĆ!!
15. Będę na nowo podobać się mężowi.
16. Chciałabym pomóc innym otyłym osobom, żeby uwierzyły w skuteczność programu odchudzającego Pana Konrada Gacy.

Kolory oznaczają:
        - jeszcze nie udało się zrealizować
        - częściowo udało się zrealizować
        - udało się!!!

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki :)) Na pewno sie uda tylko trzeba mieć motywację - a widzę że Ty ją masz :)) Ja też muszę zrzucić kilka kilogramów ale czasami nie mam na to siły :(( Jak Ty to zrobiłaś że udałoCi się zrzucić już tyle?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Wiolka,
    Dziękuję że zawitałaś na mojego bloga :)
    Pytasz jak to zrobiłam? W swoim życiu próbowałam wielu diet, byłam u nie jednego dietetyka, ale niestety bez żadnych skutków, no oczywiście poza JOJO. To dzięki pomocy Pana Konrada Gacy kilogramy znikają w oka mgnieniu. Więcej szczegółów znajdziesz w polecanych stronach w lewym pasku w góry :) Każdemu powiem do końca życia że WARTO WALCZYĆ!!

    OdpowiedzUsuń