Odwiedziło mnie już:

sobota, 31 grudnia 2011

Podsumowanie pierwszego miesiąca walki

Kochani,
Tak bardzo się cieszę że wytrwałam pierwszy miesiąc bez najmniejszej wpadki.
Waga spadła o 10,6 kg, obwody poleciały na łeb na szyję :)
Kocham tą dietę. Jest najlepsza na Świecie.
Pochwalę się spadkami obwodów:

WAGA STARTOWA: 122,4   WAGA OBECNA: 111,8  (-10,6 kg)
TALIA:                         110,0                                     99,0  (-11,0 cm)
BIODRA:                     141,0                                    132,0 (- 9,0 cm)
UDO:                              78,0                                      76,0 (- 2,0 cm)


Nigdy nie przypuszczałam, że w ciągu miesiąca osiągnę takie rezultaty.
Jestem szczęśliwa, lżejsza i sprawniejsza, czuję że świat zaczyna należeć do mnie:)
Zamiast słów od rodziny : "znów przytyłaś", "coś Ci się urosło" słyszałam przez Święta "jej ale schudłaś!! jak to zrobiłaś?? przecież jeszcze miesiąc temu te spodnie były na Ciebie opięte!!"
Warto żyć i trwać w swoich postanowieniach :)

1 komentarz:

  1. gratuluję i będę zaglądała, a jaki masz plan treningów? I jakie masz dni rozpisane, może byśmy się skonsultowały? ja jutro zaczynam tłuszczówkę, oczywiście korzystam z SOS.

    OdpowiedzUsuń